توضیحات مهدی درباره بلاتکلیفی ملاقات سپاهان و پرسپولیس

به گزارش کلوب آگهی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، توضیحاتی درباره شرایط ملاقات تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس ارائه کرد.

توضیحات مهدی درباره بلاتکلیفی ملاقات سپاهان و پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، سهیل مهدی درباره غیبت اعضای تیم فوتبال سپاهان، 30 دقیقه پس از زمان معین شده برای ملاقات این تیم مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس که مسئله ای نداشت. برای سپاهان هم مشکل امنیتی ایجاد شد که خوشبختانه مدیریت شد. سپاهان در رختکن آماده حضور در مسابقه است. قانون می گوید زمان قانونی حضور تیم، نیم ساعت پس از زمان بازی است که مطابق آیین نامه، با تصمیم داور قابل تغییر است. کوشش می کنیم به شرایط مسابقه برسیم و طرفداران از بازی لذت ببرند. داور می تواند نیم ساعت دیگر هم صبر کند.

وی درخصوص اینکه چرا بازی قرار شد بدون تماشاگر برگزار شود، توضیح داد: نهادهای نظارتی و بهداشتی برای کل مسابقات، دستورالعمل صادر کردند که ما هم از آن پیروی می کنیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در این باره که چرا بازی به 28 اسفند منتقل نشد، گفت: حتی نیم ساعت تغییر بازی ها، بی احترامی به برنامه ریزی و صیانت از شخصیت مسابقات محسوب می شود. ما نمی توانیم با درخواست های روزمره تیم ها، جدول برنامه لیگ را تغییر دهیم.

مهدی درباره شرایط طرفدارانی که بلیت این مسابقه را خریدند، گفت: تضمین داده شده که این پول به حساب طرفداران برمی شود. معین است که این پول ها از حساب چه کسانی پرداخت شده و این مبلغ در حساب طرفداران ذخیره خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 576

به "توضیحات مهدی درباره بلاتکلیفی ملاقات سپاهان و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات مهدی درباره بلاتکلیفی ملاقات سپاهان و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید