تلفات کرونا در ایتالیا به 6 نفر رسید

به گزارش کلوب آگهی، ششمین تلفات ویروس کرونا در ایتالیا روز دوشنبه در شهر بریشا در شمال این کشور ثبت شد.

تلفات کرونا در ایتالیا به 6 نفر رسید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آمار تلفات مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا روز دوشنبه به شش نفر رسید.

به نوشته خبرگزاری رویترز، ششمین قربانی ویروس کرونا در ایتالیا در شهر شمالی بریشیا بوده و این فرد پیش از این مبتلا به سرطان بوده است.

تمامی قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا افراد مسن بوده و دو نفر از آنها مسائل جسمانی شدیدی قبل از ابتلا به این ویروس داشتند.

تا کنون بیش از 220 نفر در ایتالیا مبتلا به ویروس کرونا شده اند. بخش عمده ای از آنها در دو منطقه ثروتمندنشین لامباردی و ونتو ساکن هستند.

مقامات شهرهای شمالی ایتالیا مدارس، دانشگاه ها، موزه ها و سینماها را برای دستکم یک هفته تعطیل نموده و برگزاری هرگونه تجمع عمومی از جمله کارناوال ونیز را ممنوع نموده اند.

مقامات ایتالیا شهر لامباردی که نزدیک میلان پایتخت مالی ایتالیا است را قرنطینه نموده و اقدامات مشابهی را برای شهر ونتو نیز در نظر گرفته اند.

آتیلیو فونتانا فرماندار شهر لامباردی گفته است: صادقانه می گوییم که هیچ کسی فکر نمی کرد که انتشار ویروس کرونا تا این اندازه تهاجمی باشد. این بیماری جدی نیست اما نباید آن را دستکم گرفت.

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 565

به "تلفات کرونا در ایتالیا به 6 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفات کرونا در ایتالیا به 6 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید