تعطیلی 2 هفته ای مدارس ابتدایی لندن بخاطر کرونای انگلیسی

به گزارش کلوب آگهی، شهردار لندن اطلاع داد که در راستای مقابله با شیوع سریع کرونای انگلیسی، مدارس ابتدایی در این شهر به مدت دو هفته تعطیل خواهد ماند.

تعطیلی 2 هفته ای مدارس ابتدایی لندن بخاطر کرونای انگلیسی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، صادق خان شهردار لندن بیان کرد که دولت انگلیس در راستای مقابله با گونه جدید ویروس کرونا (کرونای انگلیسی) تصمیم گرفته تا به مدت 2 هفته مدارس ابتدایی را تعطیل کند.

شهردار لندن در پیامی در توییتر نوشت: دولت آخرش منطق را درک کرد و تصمیم خود را تغییر داد. تمامی مدارس ابتدایی در سرتاسر لندن تعطیل می شوند و این تصمیم صحیح است.

وزیر آموزش انگلیس پیشتر تصمیم گرفته بود که مدارس ابتدایی پس از انتها تعطیلات سال نوی میلادی بازگشایی شوند، اما با شیوع سریع ویروس کرونا از این تصمیم صرفنظر کرد.

کشف نوع جدید ویروس کرونا اولین بار حدود دو هفته پیش توسط وزیر بهداشت انگلیس گزارش شده و اعلام شد این نوع جدید تا هفتاد درصد قدرت انتقال بیشتری دارد. اکنون گمان می رود این سویه جدید از ماه سپتامبر (شهریور) در این کشور انتشار یافته باشد.

کرونای انگلیسی تا کنون دستکم در هفده کشور دنیا گزارش شده است و بسیاری کشور ها برای جلوگیری از ورود آن، کنترل مرز های خود را تشدید نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1249

به "تعطیلی 2 هفته ای مدارس ابتدایی لندن بخاطر کرونای انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی 2 هفته ای مدارس ابتدایی لندن بخاطر کرونای انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید