تعطیلی محوطه های تاریخی و موزه های زنجان برای پیشگیری از شیوع کرونا

به گزارش کلوب آگهی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از انتشار این ویروس، همه اماکن و محوطه های تاریخی و موزه های این استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

تعطیلی محوطه های تاریخی و موزه های زنجان برای پیشگیری از شیوع کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، امیر ارجمند افزود: بر این اساس در گنبد سلطانیه، غار کتله خور، موزه مردم شناسی رختشوی خانه، موزه باستان شناسی و مردان نمکی زنجان، موزه باستان شناسی ابهر استان زنجان و موزه صنایع دستی تا اطلاع بعدی از پذیرش بازدیدکنندگان معذور هستیم.

وی بابیان اینکه این اقدام برای حفاظت از سلامت شهروندان انجام می شود، اظهار کرد: ما در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 99 برای مقابله ویروس کرونا، اجرای اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار داریم.

بر اساس مصوبه شورای تأمین و ستاد پیشگیری از کرونای استان زنجان، این استان در نوروز 99 پذیرای مسافران و گردشگران نخواهد بود.

همچنین بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از مجموع 53 بیمار مبتلابه ویروس کرونا در این استان، تا به امروز 26 نفر بهبودیافته و ترخیص شده اند و چهار نفر نیز جان خود را از دست دادند.

همچنین رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت 18 اسفندماه نیز اعلام نمود: تا به امروز 6 هزار و 566 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 194 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده اند و همچنین تعداد بهبودیافتگان به 2 هزار و 134 نفر رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 619

به "تعطیلی محوطه های تاریخی و موزه های زنجان برای پیشگیری از شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی محوطه های تاریخی و موزه های زنجان برای پیشگیری از شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید