تعطیلی بناهای تاریخی و گردشگری اصفهان به دلیل شیوع مجدد کرونا

به گزارش کلوب آگهی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از تعطیلی تمامی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان به مدت یک هفته و به دلیل اعلام شرایط قرمز در این استان اطلاع داد.

تعطیلی بناهای تاریخی و گردشگری اصفهان به دلیل شیوع مجدد کرونا

برای سفر با قیمت تور ارزان پوکت لحظه آخری همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش از ،فریدون اله کمک مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا در شهرستان های استان اصفهان و اعلام شرایط قرمز در بیش از 14 شهرستان استان، ستاد مبارزه با بیماری کرونا در استان اصفهان نشستی اضطراری برگزار کرد.

او در مورد مصوبات این نشست اضافه کرد: مطابق با مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان اصفهان، تمامی بنا های تاریخی و جاذبه های گردشگری استان از تاریخ 10 مهرماه به مدت یک هفته تعطیل است، لذا به آگاهی گردشگران و دوستداران آثار تاریخی می رساند، تمامی آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان به مدت تا اطلاع بعدی تعطیل است.

در حال حاضر بیش از 500 مجموعه تاریخی و گردشگری در سطح استان اصفهان در اختیار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان است که امکان بازدید از آن ها توسط گردشگران وجود دارد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1015

به "تعطیلی بناهای تاریخی و گردشگری اصفهان به دلیل شیوع مجدد کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی بناهای تاریخی و گردشگری اصفهان به دلیل شیوع مجدد کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید