ترامپ: توقف شمارش آراء، برای فراوری رأی&zwnjهای مورد نیازشان بود

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اخبار رسانه های این کشور مبنی بر پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر، با انتشار پیامی توییتری به موضع گیری در این خصوص پرداخت.

ترامپ: توقف شمارش آراء، برای فراوری رأی&zwnjهای مورد نیازشان بود

رئیس جمهور آمریکا در این باره نوشت: چرا ایالت های معین نماینده نیمه شب شمارش آرا را متوقف کردند؟ زیرا آنها منتظر ماندند تا بفهمند برای سرقت انتخابات تقلبی چه تعداد رأی باید فراوری نمایند.

وی دراین باره اضافه نمود: آنها آنقدر عقب بودند که برای بهبودی به زمان زیادی احتیاج داشتند!

این در حالیست که دادگاه عالی آمریکا دیروز آدینه درخواست ایالت تگزاس و ستاد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای ابطال نتایج انتخابات در 4 ایالت این کشور را رد کرد.

هر 3 قاضی که از سوی ترامپ در این دادگاه منصوب شده اند نیز همراه با اکثریت قضات دادگاه عالی آمریکا این اقدام ایالت تگزاس و ستاد ترمپ را رد کردند.

لازم به ذکر است، ایالت تگزاس به همراه ستاد ترامپ در دادخواستی که به دیوان عالی آمریکا ارائه کردند خواهان ابطال نتیجه انتخابات در 4 ایالت کلیدی جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین بودند که در تمامی این ایالت های کلیدی، بایدن پیروز انتخابات اعلام شده است.

این دادخواست توسط کن پاکستون دادستان کل تگزاس در روز 9 دسامبر (19 آذر) تنظیم شده بود.

لازم به ذکر است، هر دو نامزد اصلی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 پیش از برگزاری و نیز پس از اتمام آن یکدیگر را به دست داشتن در توطئه چینی علیه هم متهم نموده اند؛ واقعیتی که نقصان عظیم در کشور مدعی لیبرال دموکراسی را به وضوح نشان می دهد.

رئیس جمهور آمریکا در پیغام توییتر دیگری اعلام نمود که تزریق نخستین واکسن کرونا در این کشور انجام شد.

وی در این باره نوشت: افرادی که در کاخ سفید کار می نمایند، باید در ادامه این برنامه (واکسیناسیون) از واکسن استفاده نمایند..... من برنامه ای برای استفاده از واکسن ندارم؛ اما در زمان مناسب به این کار اقدام خواهم کرد.

این در حالیست که کسب رتبه نخست در آمار ابتلا و فوتی های کرونا در آمریکا، دولت ترامپ را با چالش های زیادی چه در داخل و چه در خارج از این کشور روبرو نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1152

به "ترامپ: توقف شمارش آراء، برای فراوری رأی&zwnjهای مورد نیازشان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: توقف شمارش آراء، برای فراوری رأی&zwnjهای مورد نیازشان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید