تحقیقات قضایی از دومین فرزند رئیس جمهور برزیل کلید خورد

به گزارش کلوب آگهی، دفتر دادستانی برازیلیا گفت تحقیقاتی را درخصوص جرایم مدنی و جنایی پسر رئیس جمهور این کشور شروع نموده است.

تحقیقات قضایی از دومین فرزند رئیس جمهور برزیل کلید خورد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دومین پسر ژائیر بولسونارو رئیس جمهور راست گرای افراطی برزیل نیز توسط دادستانی این کشور مورد تحقیقات قضایی نهاده شد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، دفتر دادستانی کل برزیل روز چهارشنبه در بیانیه ای بیان کرد کارلوس بولسونارو پسر رئیس جمهور برزیل که عضو شورای شهر ریو دو ژانیرو است تحت تحقیقاتی درخصوص ارتکاب جرائم مدنی و جنایی نهاده شده است.

در حال حاضر کارلوس بولسونارو به دلیل مراقبت از پدرش که به تازگی پس از انجام عمل جراحی از بیمارستان مرخص شده است، در شورای شهر حضور ندارد و رویترز نتوانست با وی مصاحبه کند.

پیش از این، فاویو بولسونارو دیگر پسر رئیس جمهور برزیل نیز در زمان تصدی سمت قانون گذاری در مجلس این کشور به اتهام فساد تحت تحقیقات قضایی گرفته بود اما دادگاه عالی برزیل این تحقیقات را متوقف کرد.

تحقیقات قضایی از دو پسر بولسونارو، برای او که در تبلیغات انتخاباتی خود وعده مبارزه با فساد را داده بود یک رسوایی دیگر برای رئیس جمهور برزیل است. بولسونارو امید دارد ادواردو پسر دیگرش را به عنوان سفیر در واشنگتن منصوب کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 104

به "تحقیقات قضایی از دومین فرزند رئیس جمهور برزیل کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات قضایی از دومین فرزند رئیس جمهور برزیل کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید