بایرن مونیخ در پی قطعی کردن قرارداد پریشیچ

به گزارش کلوب آگهی، باواریایی ها موضع خود را درباره هافبک قرضی کروات شان تغییر داده اند و سعی در حفظ او دارند.

بایرن مونیخ در پی قطعی کردن قرارداد پریشیچ

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه کیکر آلمان مدعی شده است که گزینه قطعی کردن قرارداد ایوان پریشیچ روی میز سران باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

مونیخی ها تابستان سال 2019 هافبک کروات اینتر را برای یک سال با بند خرید قطعی قرض دریافتد. او زمانی از اینتر جدا شد که فهمید در سیستم 2-5-3 آنتونیو کونته جایی ندارد و در صورت ماندن در سن سیرو نیمکت نشین خواهد بود.

در بایرن مونیخ اما شرایط برای پریشیچی که با فضای بوندس لیگا هم بیگانه نیست (او در فاصله های سال های 2011 تا 2015 در تیم های بوروسیا دورتموند و ولفسبورگ بازی می کرد) متفاوت بوده است. او در این فصل از بوندس لیگا 15 بار به میدان رفته و در آنها 4 گل زده و 5 پاس گل داده است. با این حال چند ماه پیش گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه بایرن قصد ندارد این بازیکن 31 را نگه دارد و در انتها فصل او را به اینتر برمی گرداند.

اکنون نشریه کیکر خبر متفاوت منتشر نموده که از تغییر نظر سران باشگاه بایرن مونیخ حکایت دارد. برای آنها نگه داشتن پریشیچ رقمی بین 20 تا 25 میلیون یورو هزینه خواهد داشت که با احتساب 5 میلیونی که بابت یک فصل قرض دریافت او پرداختند، ارزش این بازیکن را به 30 میلیون یورو هم می رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 604

به "بایرن مونیخ در پی قطعی کردن قرارداد پریشیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن مونیخ در پی قطعی کردن قرارداد پریشیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید