بایدن، ترامپ را به حمله تمام عیار علیه رسانه ها متهم کرد

به گزارش کلوب آگهی، ما باید فورا جلوی تهدید رسانه ها در داخل و خارج از کشور را بگیریم و به محض تحقق این مساله باید اطمینان حاصل کنیم که حمله به رسانه های آزاد هرگز در هیچ بخشی از جامعه و به ویژه در کاخ سفید پذیرفته نمی شود.

بایدن، ترامپ را به حمله تمام عیار علیه رسانه ها متهم کرد

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رقیب اصلی ترامپ، در روز جهانی آزادی مطبوعات، این رییس جمهور را به حمله تمام عیار علیه رسانه ها متهم کرد.

به گزارش ایسنا، جو بایدن، معاون سابق رییس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات 2020 در انتقاد از رفتار دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با رسانه ها، در بیانیه ای اظهار کرد، سخنان ترامپ آزادی مطبوعات را تهدید می کند و اقدامات مکرر او برای تخریب وجهه رسانه ها، آمریکا را در راستا خطرناکی قرار می دهد.

به گزارش پایگاه خبری هیل، بایدن در این بیانیه اظهار کرد: در حالی که بسیاری از روسای جمهور از پوشش خبری خود ناراضی بوده اند، تنها دونالد ترامپ به استقلال خبرنگاران حمله کرده و هجومی تمام عیار علیه رسانه ها صورت داده است.

وی اضافه کرد: او به جای آن که مسئولیت شکست های رهبری خود را بپذیرد، علیه اعضای رسانه ها قلدری کرده و آنان را سرزنش می کند. اقدامات او برای تضعیف اعتماد عمومی نسبت به پوشش خبری مبتنی بر واقعیت، ارزش های اساسی آمریکا را نقض و نظام دولت ما را تهدید می کند.

بایدن انتشار اطلاعات غلط از سوی کاخ سفید در دوران شیوع کرونا و قلدری در برابر خبرنگاران را توهین آمیز دانست.

وی همچنین متعهد شد که روابط میان ریاست جمهوری و رسانه ها را ترمیم کرده و از قلدری در نشست های دولت جلوگیری کند.

او در ادامه اظهار کرد: ما باید فورا جلوی تهدید رسانه ها در داخل و خارج از کشور را بگیریم و به محض تحقق این مساله باید اطمینان حاصل کنیم که حمله به رسانه های آزاد هرگز در هیچ بخشی از جامعه و به ویژه در کاخ سفید پذیرفته نمی شود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 766

به "بایدن، ترامپ را به حمله تمام عیار علیه رسانه ها متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن، ترامپ را به حمله تمام عیار علیه رسانه ها متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید