بازی Babylons Fall نیامده بازنده شد؛ تعداد بازیکنان به زیر 10 نفر رسید

به گزارش کلوب آگهی، شک و تردیدهای زیادی در آستانه عرضه بازی اکشن و نقش آفرینی استودیوی پلاتینیوم گیمز و کمپانی اسکوئر انیکس یعنی Babylons Fall وجود داشت و هرگز به نظر نمی رسید که بازی شروعی عالی داشته باشد. مطابق انتظار بازی در هنگام انتشار نقدهای مثبتی دریافت نکرد و اوج تعداد کاربران هم زمان آن در هنگام عرضه روی پلتفرم استیم تنها 650 نفر بود. حال به نظر می رسد که اوضاع بازی بدتر از قبل شده است.

بازی Babylons Fall نیامده بازنده شد؛ تعداد بازیکنان به زیر 10 نفر رسید

طبق آمار منتشر شده بازی همچنان به افت خود ادامه می دهد، به طوری که به تازگی تعداد بازیکنان هم زمان آن تک رقمی شده است. گزارش شده که در 13 آوریل 2022 (24 فروردین 1401)، تعداد کاربران هم زمان بازی در استیم به عدد 8 کاهش یافته است. بعلاوه تعداد کاربران هم زمان در آن روز در نهایت به عدد 120 رسیده است. از طرفی در زمان نگارش این مطلب، این بازی حداکثر تعداد کاربران هم زمان بیش از 1166 بازیکن داشت که به نظر نمی رسد بتواند در ادامه بهتر عمل کند. این آمار با توجه به این که زمان کوتاهی از انتشار بازی می گذرد، قطعا برای کمپانی سازنده رضایت بخش نخواهد بود.

با این حال به نظر می رسد که حتی با وضع نامناسب بازی، اسکوئر انیکس و پلاتینیوم گیمز در کوتاه مدت به پشتیبانی از آن ادامه دهند. لازم به ذکر است که مدت کوتاهی پس از عرضه، اسکوئر انیکس آغاز به ارسال نظرسنجی های برای بازیکنان کرد و بعلاوه اطمینان داد که در حال پیشبرد برنامه های پس از انتشار برای بازی است.

Babylons Fall یک اثر اکشن کوآپ است که در آن می توانید با حداکثر 3 بازیکن دیگر به ماجراجویی بپردازید. در توضیحات داستان بازی آمده است که پس از نابودی بابلی ها، تنها برج بزرگ آن ها یعنی زیگورات به جای مانده است. اکنون یک امپراتوری نو آمده است تا خرابه های آن را غارت کند و گنجینه های افسانه ای آن را کشف کند. شما باید به نیروهای نگهبان دیگر بپیوندید و جلوی این اتفاق را بگیرید. در واقع با بالا رفتن از برج بابل، کشف گنجینه های آن و تسلط بر قدرت های تابوت گیدئون، می توانید به مقدار کافی قوی شوید تا از قله جان سالم به در ببرید و اسرار موجود در انتظارتان را کشف کنید. برای این کار می توانید سبک بازی خود را از میان انواع گزینه های مختلف انتخاب کنید و مهارت های دلخواه خود را استفاده و ارتقاء دهید. بعلاوه می توانید هم زمان تا 4 سلاح به همراه خود حمل کنید. لازم به ذکر است که محیط بازی فانتزی و از نقاشی های رنگ روغن قرون وسطایی الهام گفته است.

بازی Babylons Fall برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2032

به "بازی Babylons Fall نیامده بازنده شد؛ تعداد بازیکنان به زیر 10 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Babylons Fall نیامده بازنده شد؛ تعداد بازیکنان به زیر 10 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید