بازی با استقلال خانوادگی است، هر نتیجه ای رقم بخورد من برنده ام!

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، محمود فکری در نشست خبری آنلاین قبل از بازی استقلال تهران و نساجی مازندران گفت: جای بزرگان استقلال در این بازی خالی است. منصورخان پورحیدری، مرحوم غلامحسین مظلومی و ناصرخان حجازی واقعا جایشان خالی است که پس از سال ها حرص و جوش برای این تیم بیایند و در کمال آرامش بازی را ببینند.

بازی با استقلال خانوادگی است، هر نتیجه ای رقم بخورد من برنده ام!

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اضافه کرد: از بازیکنانم بابت امتیازات خوبی که در چهار بازی گذشته کسب کردیم واقعا ممنون هستم. از چهار ملاقات قبلی، هشت امتیاز گرفتیم. صندلی خودمان را در جدول بهتر کردیم. امیدواریم در بازی های به جامانده نیز امتیازات لازم را بگیریم و مسئله ای برای ماندن در لیگ نداشته باشیم.

فکری درباره تقابل با آبی پوشان پایتخت برای خودش که سال ها در این تیم حضور داشته است تاکید نمود: بازی با استقلال خانوادگی است. هر نتیجه ای در این بازی رقم بخورد من از آن راضی خواهم بود. امیدوارم هستم به دور از مسائل حاشیه ای مشکل خاصی به وجود نیاید. باز هم می گویم با هر نتیجه ای برنده هستم. امیدوارم در مسائل اخلاقی هم اتفاق خاصی هم رخ ندهد تا در مجموع، خانواده نساجی و استقلال راضی باشند.

سرمربی نساجی درباره عدم حضور تماشاگران یادآور شد: وقتی بازی ها تماشاگر ندارد در تمام بازی ها میزبان هستید چون طرفدار حریف حضور ندارد. البته که طرفداران خودت هم نیستند. تماشاگر است که فضای بازی را تغییر می دهد. تمام کوشش خود را می کنیم هرجا بازی می کنیم امتیاز بگیریم و نساجی در فصل جاری، لیگ فزونی بماند.

وی درباره مصدومان نساجی گفت: محروم نداریم اما چند بازیکن مصدوم داریم که مثل هفته های گذشته نمی توانند بازی نمایند.

فکری راجع به حضور پرتعداد پیشکسوتان استقلال روی نیمکت مربیگری تیم های لیگ فزونی اعلام نمود: اتفاق خوبی است که بازیکنان استقلال وارد عرصه مربیگری شده اند. نشان دهنده این موضوع است فضای استقلال به گونه ای می گردد که بازیکن می تواند مربی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 911

به "بازی با استقلال خانوادگی است، هر نتیجه ای رقم بخورد من برنده ام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با استقلال خانوادگی است، هر نتیجه ای رقم بخورد من برنده ام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید