امیدیه، قهرمان مسابقات فوتوالی زیر 23 سال خوزستان

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران/خوزستان تیم امیدیه، مقام قهرمانی رقابت های فوتوالی زیر 23 سال خوزستان را به خود اختصاص داد.

امیدیه، قهرمان مسابقات فوتوالی زیر 23 سال خوزستان

علی شریفات، مسئول کمیته فوتوالی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خوزستان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهارکرد: این مسابقات 26 و 27 دی ماه به میزبانی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان امیدیه و با همکاری امور ورزش نفت و گاز امیدیه برگزار گردید.

وی بیان کرد: 9 تیم از شهرستان های امیدیه، رامشیر، ماهشهر، شوشتر و باوی در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند که در سرانجام نیز تیم های هیات امیدیه، نفت امیدیه و جنوب امیدیه به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگاران، مسئول کمیته فوتوالی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خوزستان گفت: تیم های اول و دوم این رقابت ها نیز به عنوان منتخب تیم خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زیر 23 سال که 10 و 11 بهمن ماه در اهواز برگزار خواهد شد، شرکت می نمایند.

وی با قدردانی از مسئولان شهرستان امیدیه بابت میزبانی خوب، بیان کرد: مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار گردید که جا دارد از رییس و دبیر هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خوزستان قدردانی کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 468

به "امیدیه، قهرمان مسابقات فوتوالی زیر 23 سال خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدیه، قهرمان مسابقات فوتوالی زیر 23 سال خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید