افزایش تلفات ریزش ساختمان در هند به 16 کشته

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران: مقامات پلیس هند امروز از افزایش تلفات ریزش ساختمان هتلی در شهر سکندرآباد در جنوب شرقی این کشور به دست کم 16 کشته خبر دادند.

افزایش تلفات ریزش ساختمان در هند به 16 کشته

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری نیو ایندین اکسپرس، مقامات پلیس هند امروز (سه شنبه) از افزایش تلفات حادثه صبح روز گذشته که درپی آن ساختمان هتلی در شهر سکندرآباد در جنوب شرقی این کشور فروریخت، به دست کم 16 کشته خبر دادند.

ساعات اولیه صبح روز گذشته درپی ریزش ساختمان هتل سیتی لایت 16 نفر کشته و 23 تن دیگر نیز زخمی شدند.

به گفته مقامات پلیس هند، احتمال می رود هنوز تعدادی در زیر آوار این هتل دو طبقه که حدود ساعت 6:30 صبح به وقت محلی ناگهان فرو ریخت، محبوس شده اند. گروه های امداد و نجات نیز با خارج کردن چندین نفر از زیر آوار، آنها را به نزدیکترین بیمارستان منتقل کردند.

بنا براین گزارش، چندین ساختمان طی ماه های اخیر در هند فرو ریخته اند که بسیاری از آنها بلوک های آپارتمانی بودند. در یکی از آخرین حوادث ریزش ساختمان در ماه آوریل در بمبئی، پایتخت اقتصادی هند، 74 نفر به کام مرگ کشیده شدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 615

به "افزایش تلفات ریزش ساختمان در هند به 16 کشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تلفات ریزش ساختمان در هند به 16 کشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید