افت سهام باشگاه یوونتوس پس از انتشار گزارش اقتصادی سالانه، نارضایتی رابیو از نیمکت نشینی

به گزارش کلوب آگهی، سهام باشگاه یوونتوس پس از انتشار گزارش اقتصادی سالانه این باشگاه در فصل گذشته دچار افت ارزش شده است.

افت سهام باشگاه یوونتوس پس از انتشار گزارش اقتصادی سالانه، نارضایتی رابیو از نیمکت نشینی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، به دنبال انتشار گزارش اقتصادی سالانه باشگاه، سهام این باشگاه در بازار بورس ایتالیا نسبت به فصل گذشته 6 درصد افت ارزش پیدا نموده است.

یوونتوس در سال اقتصادی منتهی به 30 ژوئن سال 2019، 39.9 میلیون یورو ضرر اقتصادی داشته است و گویا همین مسئله در افت ارزش سهام این باشگاه تأثیرگذار بوده است.

هر سهم باشگاه یوونتوس در طول تابستان به حداکثر قیمت 1.70 یورو رسید اما به دنبال انتشار گزارش اقتصادی سالانه باشگاه، ارزش هر سهم به 1.29 یورو کاهش یافته است. ارزش سهام باشگاه یوونتوس زمانی به بالاترین حد رسید که شایعاتی مبنی بر کوشش این باشگاه برای استخدام پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی منتشر شد.

در همین حال تعیین شد است که سهام شرکت اکسور، هلدینگ تحت مدیریت خانواده آنیلی که باشگاه یوونتوس نیز زیر مجموعه آن محسوب می گردد، با 2.4 درصد افت، به 61.60 یورو به ازای هر سهم کاهش یافته است.

نارضایتی رابیو

خبری دیگر از باشگاه یوونتوس حاکی از آن است که هافبک فرانسوی جدید این تیم، آدرین رابیو از کم بودن زمان حضورش در ترکیب بانوی پیر ناراضی است. رابیو تابستان سال جاری به عنوان بازیکن آزاد پاری سن ژرمن را ترک کرد و به یوونتوس پیوست. او اما از ابتدای فصل تا کنون، تنها 27 دقیقه برای راه راه پوشان تورین بازی نموده و اغلب اوقات شاهد حضور بلیز متویدی در درترکیب اصلی بوده است.

به همین دلیل اکنون نشریه ساکرلینک مدعی شده است که هافبک فرانسوی بانوی پیر کم کم دارد صبر و حوصله اش را از دست می دهد و می خواهد یک بار برای همواره به ترکیب برگردد. این در حالیست که ساری ترجیح می دهد با ترکیب فعلی که در آن متویدی، سامی خدیرا و میرالم پیانیچ مثلث خط میانی را تشکیل می دهند به مصاف با رقبا ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 146

به "افت سهام باشگاه یوونتوس پس از انتشار گزارش اقتصادی سالانه، نارضایتی رابیو از نیمکت نشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افت سهام باشگاه یوونتوس پس از انتشار گزارش اقتصادی سالانه، نارضایتی رابیو از نیمکت نشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید