اعلام آمادگی سمنانی ها برای تیمداری در لیگ برتر کشتی

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، مجتبی جانعلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در نشستی با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی به ظرفیت های کشتی این استان اشاره و در نهایت برای حضور یک تیم از سمنان در لیگ برتر کشتی فرنگی اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی سمنانی ها برای تیمداری در لیگ برتر کشتی

وی در همین رابطه گفت: ما در بحث زیرساخت های ورزشی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و حتی می توانم بگویم در رتبه اول کشور هستیم، اما در بحث فنی دچار ضعف هستیم. حضور یک تیم از استان سمنان در لیگ برتر می تواند موجبات توسعه کشتی در استان را فراهم کند و معتقدم باید از ظرفیت های شرکت های داخل استان برای حضور در لیگ کشتی استفاده کنیم.

در ادامه این نشست نصیرزاده نیز توضیح داد: در سفری که به استان سمنان داشتیم، مدیرکل ورزش و جوانان استان نسبت به اینکه برای نخستین بار در لیگ برتر کشتی حضور داشته باشند ابراز علاقه کرد و مایل بود در لیگ برتر کشتی آزاد هم تیمداری نمایند، اما با توجه به پتانسیل موجود پیشنهاد کردم فعلا در لیگ کشتی فرنگی حضور داشته باشند.

نصیرزاده در سرانجام اظهار داشت: مقرر شد جلسه ای با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان نیز در این زمینه برگزار گردد تا مقدمات حضور یک تیم از استان سمنان در لیگ برتر کشتی فرنگی مهیا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 32

به "اعلام آمادگی سمنانی ها برای تیمداری در لیگ برتر کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی سمنانی ها برای تیمداری در لیگ برتر کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید