اسپالتی: امتیاز دریافت در خانه یوونتوس خوب است اما من کاملاً راضی نیستم

به گزارش کلوب آگهی، سرمربی تیم فوتبال اینتر معتقد است که شاگردانش در دربی ایتالیا به اندازه که او انتظار داشت خوب بازی نکردند.

اسپالتی: امتیاز دریافت در خانه یوونتوس خوب است اما من کاملاً راضی نیستم

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی در مورد تساوی بدون گل شاگردانش در خانه یوونتوس در مهمترین بازی از هفته شانزدهم سری A ایتالیا که در آن تیمش عملاً هیچ موقعیت مسلمی برای گلزنی نداشت، به خبرنگاران گفت: من از نتیجه عصبانی نیستم. مسلماً همواره چیزی برای توصیه کردن وجود دارد و در نیمه دوم این بازی هم ما بیش از اندازه توپ را لو می دادیم، به همین دلیل من به بازیکنان توصیه کردیم که آرام باشند و به توانایی های شان ایمان داشته باشند. وقتی شما تورین را با یک امتیاز و دروازه بسته ترک می کنید، پس اتفاق مثبتی اتفاق افتاده است. ما باید درک کنیم که سزاوار کسب این یک امتیاز بوده ایم چون توانایی ماندن در صدر جدول را داریم. در یک مقطع، به نظر می رسید که این فرصت برای ما بادآورده بوده است اما الان این طور نیست.

اسپالتی ادامه داد: در نیم ساعت اول ما بازی خوبی ارائه کردیم و تا یک سوم سرانجامی زمان بازی هم این فرایند ادامه داشت اما ما از تملک توپ مان استفاده نکردیم. ما سه فصلی را پشت سر گذاشتیم که در آن فاصله مان با تیم های بالای جدول بسیار زیاد بود. الان اما بعد از گذشت 15 هفته از لیگ، هویت خودمان را شکل داده ایم هرچند هنوز هم بعضی تصور می نمایند که ما کاملاً شایستگی صندلی فعلی مان را نداریم.

اسپالتی در سرانجام نیمه اول حین رفتن به سمت تونل رختکن ها گپی با جورجو کیه لینی، مدافع میانی یوونتوس داشت. او درباره محتوای مکالمه اش با مدافع ملی پوش بانوی پیر گفت: کیه لینی گفت که او فقط نزد داور رفته تا با او صحبت کند اما من تصور دیگری داشتم زمانی که او از محوطه جریمه خودشان آغاز به دویدن کرد، هرچند داور به من اطمینان خاطر داد که همه چیز عادی بوده است و من فهمیدم که سوؤ برداشت نموده ام. بین دو نیمه همه چیز رفع شد و مسئله ای نبود.

یوونتوس با بستن راستا حرکت بال های اینتر، مانع از ارسال سانتر توسط آنتونیو کاندروا و ایوان پریشیچ شد. اسپالتی در این خصوص هم گفت: من فکر می کنم که ما می توانستیم بهتر از این ها کار کنیم اما زیاد توپ را لو دادیم چون به اندازه کافی در نیمه دوم انگیزه نداشتیم. گاهی اوقات در نیمه دوم، انگیزه مان را از دست می دادیم و صرفاً به تملک توپ راضی بودیم. من اما می خواستم که تیم انگیزه و عطش کافی برای استفاده از این تملک توپ نشان دهد.

اینتر در این فصل در مصاف های رودرروی خود با مدعیان قهرمانی نتایج خوبی کسب نموده است. این تیم در خانه ناپولی و یوونتوس بدون گل مساوی نموده است و رم را هم در استادیو المپیکو شکست داده است. با این حال اسپالتی هنوز هم جشن نگرفته است.

او مطرح کرد: من از این دو تساوی راضی نیستم چون همواره به هدف کسب پیروزی به میدان می رویم. باید از خودمان بپرسیم که چرا نبردیم؟ موقعیت داشتیم و باید درک کنیم که ضروری است بهتر از این ها از موقعیت های مان استفاده کنیم. اگر با تمام توان مان بازی نکنیم، رسیدن به اهدافی مانند قهرمانی در سری A سخت می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 457

به "اسپالتی: امتیاز دریافت در خانه یوونتوس خوب است اما من کاملاً راضی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: امتیاز دریافت در خانه یوونتوس خوب است اما من کاملاً راضی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید