ارسال سیستم های تست کرونا از روسیه به 13 کشور دنیا

به گزارش کلوب آگهی، سیستم های آزمایش کرونا فراوری شده در روسیه برای 100 هزار مورد مطالعه به 13 کشور: اعضای اتحادیه مالی اورآسیا، کشورهای مستقل مشترک المنافع، ایران، چین و مغولستان تحویل داده شده و به مصر، صربستان و ونزوئلا نیز ارسال می گردد.

ارسال سیستم های تست کرونا از روسیه به 13 کشور دنیا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، دفتر مطبوعاتی سرویس خدمات فدرال تأمین حمایت از حقوق مصرف کنندگان و رفاه انسانی روسیه امروز شنبه خاطرنشان کرد که این ارگان سیستم های ویژه آزمایش برای انجام بیش از 100 هزار مطالعه به روی ویروس کرونا COVID-19 را به 13 کشور دنیا تحویل داده است و پیش بینی می گردد که این تحویل به سه کشور دیگر نیز انجام گردد.

طبق این اطلاعات ، سیستم های مدرن تست کرونا که پیش از این توسط موسسه تحقیقات علمی روسیه و با بودجه دولتی ساخته شده است ، برای انجام بیش از 100 هزار مورد مطالعه به روی ویروس کرونا COVID-19 به 13 کشور دنیا، از جمله کشورهای عضو اتحادیه مالی اورآسیا ، اتحادیه کشورهای مستقل مشترک المنافع (جامعه همسود)، ایران، چین و مغولستان تحویل داده شده است و پیش بینی می گردد که این سیستم ها بزودی به سه کشور مصر، صربستان و ونزوئلا نیز ارسال گردد.

براساس این گزارش، به لطف سیستم های تست ساخت روسیه بوده که تا به امروز نخستین موارد ابتلا به عفونت ویروس کرونا در کشورهای ارمنستان، بلاروس، قرقیزستان و ازبکستان شناسایی شده است.

در این گزارش تاکید شده که روسیه همچنین به ارائه یاری های مادی، فنی و روش های شناختی به شرکای خارجی خود نیز ادامه می دهد تا از گسترش بیشتر بیماری همه گیر عفونت ناشی از ویروس جدید کرونا در دنیا جلوگیری کند.

سرویس خدمات فدرال تأمین حمایت از حقوق مصرف کنندگان و رفاه انسانی روسیه همچنین خاطرنشان کرد که بیش از 36 هزار نفر از شهروندان روس که از کشورهایی با شرایط نامطلوب اپیدمیولوژیک ویروس کرونا به کشور بازگشته اند ، تحت نظارت پزشکی قرار گرفته اند .

طبق این اطلاعات، در مجموع از سرانجام ماه دسامبر سال گذشته بیش از 4.6 میلیون نفر در مراکز ایست بازرسی در مرزهای روسیه بازرسی شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 653

به "ارسال سیستم های تست کرونا از روسیه به 13 کشور دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال سیستم های تست کرونا از روسیه به 13 کشور دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید