اختصاص سهمیه ویژه به خودروهای پلاک معلولان

به گزارش کلوب آگهی، مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: افرادی که کارت سوخت آن ها به عنوان معلولین و جانباز تایید شده این ماه 40 لیتر اضافه تر از سهمیه قبل به آن ها اختصاص داده می گردد.

اختصاص سهمیه ویژه به خودروهای پلاک معلولان

به گزارش خبرنگاران، شهرام رضایی با بیان اینکه اگر سهمیه شخصی را 60 لیتر در نظر بگیرید این ماه کارت سوخت این افراد 100 لیتر شارژ می گردد، اظهار کرد: در خصوص دوگانه سوزها نیز باید گفت که تا به امروز 30 لیتر تخصیص می یافت اما از این به بعد برای این دسته خودروها نیز 70 لیتر در نظر گرفته شده است.

وی تاکید نمود: عده ای نیز کارت آن ها از نوع جانبازان و معلولین نیست که در این شرایط نیز کارت این افراد عوض می گردد و 40 لیتر این ماه برای آن ها محفوظ می ماند و برای ماه های بعد ذخیره می گردد.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اظهار کرد: تعداد کلی که به صورت تقریبی در این باره اعلام شده حدود 30 هزار خودرو است.

به گزارش خبرنگاران، از بامداد روز آدینه 24 آبان، بنزین سهمیه بندی شد و بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیه ای (ماهانه 60 لیتر برای خودروهای شخصی) از قرار هر لیتر 1500 تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه ای از قرار هر لیتر 3000 تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر 3500 تومان معین شد.

کنترل مصرف سوخت با توجه به میانگین بالای مصرف سوخت، افزایش توان صادرات، مبارزه با قاچاق سوخت و اختصاص منابع حاصل از مدیریت مصرف به مردم به ویژه اقشار ضعیف و کم درآمد به صورت مستقیم و نیز کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها و شهرها از جمله اهداف اجرای طرح سهمیه بندی بنزین اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 407

به "اختصاص سهمیه ویژه به خودروهای پلاک معلولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص سهمیه ویژه به خودروهای پلاک معلولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید