احمدزی: افغانستان با دستاوردهای تازه در کنفرانس لندن حضور خواهد یافت

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران: رئیس جمهور افغانستان در ملاقات با نماینده ویژه انگلیس در امور افغانستان و پاکستان گفت که دولت کابل با ارائه دستاوردهای تازه در کنفرانس لندن ظرفیت خود را به کشورهای یاری کننده نشان خواهد داد.

احمدزی: افغانستان با دستاوردهای تازه در کنفرانس لندن حضور خواهد یافت

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از بیانیه دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری افغانستان، اشرف غنی احمدزی رئیس جمهور افغانستان و سایمون گس نماینده ویژه انگلیس در امور افغانستان و پاکستان با یکدیگر ملاقات و گفت وگو کردند.

احمدزی و گس در این ملاقات بر روی گسترش روابط مالی میان کابل و لندن و آمادگی و چگونگی حضور افغانستان در کنفرانس لندن به بحث و گفتگو پرداختند.

نماینده انگلیس ضمن تبریک انتخاب احمدزی به عنوان رئیس جمهور افغانستان تأکید کرد: انگلیس بر گسترش و تداوم یاری ها و حمایت های خود به افغانستان متعهد است.

اشرف غنی احمدزی نیز در ادامه گفت: دولت جدید کابل تصمیم دارد با دستاوردهای جدید و مهم در کنفرانس لندن شرکت کند تا از این طریق ظرفیت خود را به کشورهایی که به افغانستان یاری می نمایند نشان دهد.

وی توضیح داد: هر نوع یاری و حمایت مالی در کنفرانس لندن به افغانستان باید بر اساس اولویت بندی نیازهای این کشور صورت گیرد.

یادآور می گردد، کنفرانس لندن در ماه آینده میلادی با هدف جلب یاری های بین المللی برای افغانستان برگزار خواهد شد.

رئیس جمهور افغانستان گفت: انتظار می رود به وسیله کنفرانس لندن سرمایه گذاران و تجار انگلیسی به سرمایه گذاری در افغانستان تشویق شوند.

وی ادامه داد: همچنین دولت کابل در نظر دارد که توسط کنفرانس لندن زمینه فروش محصولات افغانستان در بازارهای انگلیس فراهم گردد.

یادآور می گردد، کنفرانس لندن در ماه آینده میلادی با هدف جلب یاری های بین المللی برای افغانستان برگزار خواهد شد.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 366

به "احمدزی: افغانستان با دستاوردهای تازه در کنفرانس لندن حضور خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدزی: افغانستان با دستاوردهای تازه در کنفرانس لندن حضور خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید