اتحادیه اروپا برای مقابله با کرونا 540 میلیارد یورو هزینه می نماید

به گزارش کلوب آگهی، سران اتحادیه اروپا در یک جلسه ویدئویی موافقت کردند برای حمایت مالی از کرونا به میزان 540 میلیارد یورو هزینه نمایند.

اتحادیه اروپا برای مقابله با کرونا 540 میلیارد یورو هزینه می نماید

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دویچه وله، اجلاس ویدیویی سران کشورهای اتحادیه اروپا شامگاه پنجشنبه چهارم اردیبهشت (23 آوریل) بسته حمایت اقتصادی از کشورهای آسیب دیده براثر شیوع ویروس کرونا را به تصویب رساند. این بسته شامل یاریی به ارزش مجموعا 540 میلیادر یورو است.

هدف از تهیه این بسته مقابله با بیکاری در کشورهای عضو اتحادیه اروپا، رساندن یاری های اقتصادی به شرکت های کوچک و متوسط و همچنین رساندن یاری های اقتصادی به کشورهای آسیب دیده از بحران همانند ایتالیا و اسپانیا است.

  • شگرد آنگلا مرکل برای رهایی آلمان از کرونا چه بود؟
  • آخرین آمار رسمی کرونا در ایران و دنیا | آمار آلمان باز هم بالا رفت

بر این اساس قرار است کشورهای اروپایی با به عهده دریافت یک ضمانت 25 میلیارد یورویی به کمیسیون اروپا امکان دهند که وام 100 میلیارد یورویی با نرخ بهره پایین از بازارهای اقتصادی تهیه نموده تا برای مقابله با بیکاری در اختیار این کشورها قرار گیرد.

همچنین قرار است کشورهای اروپایی با سپردن ضمانت 25 میلیارد یورویی از امکانات بانک توسعه اروپایی استفاده نمایند و مجموعا تا سقف 200 میلیارد یورو از این بانک وام دریافت نمایند و برای حمایت از شرکت های کوچک و متوسط خود به کار گیرند.

همزمان سیستم ثبات اروپا (ESM) تا میزان 240 میلیارد یورو به دولت های اروپایی وام پرداخت می نماید که میزان آن تا دو درصد میزان فراوری ناخالص ملی کشور درخواست نماینده خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 745

به "اتحادیه اروپا برای مقابله با کرونا 540 میلیارد یورو هزینه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا برای مقابله با کرونا 540 میلیارد یورو هزینه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید