آمریکا در حال اعتماد مجدد به سازمان های تروریستی است

به گزارش کلوب آگهی، نماینده مجلس سوریه توضیح داد که آمریکا برای افزایش تعداد پایگاه های نظامی خود در منطقه، در پی اعتماد مجدد به سازمان های تروریستی است.

آمریکا در حال اعتماد مجدد به سازمان های تروریستی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس، علی الصطوف نماینده مجلس سوریه، امروز (پنج شنبه - 10 ژوئن) توضیح داد که سیاست ایالات متحده آمریکا تهدیدی آشکار برای سراسر منطقه است و تحرکات آن در منطقه بیانگر قصد شوم آن در بازگرداندن مجدد داعش است.

وی در مصاحبه با پایگاه خبری عراقی المعلومه توضیح داد: تحرکات آمریکا در منطقه تهدیدی آشکار است. این تحرکات دیگر کاملا فاش شده اند و هدف از آن بازگشت داعش در لباسی نو است.

الصطوف اضافه نمود: واشنگتن در پی اعتماد مجدد به سازمان های تروریستی به امید افزایش تعداد پایگاه های نظامی خود در منطقه است. در صورت عدم اخراج آمریکا از منطقه، این کشور و کسانی که با او همراه هستند، تهدیدی آشکار برای سراسر منطقه به تعداد می فرایند.

این نماینده مجلس سوریه پیشتر هم گفته بود که آمریکا در پی احیای داعش برای تکمیل طرح های توطئه آمیزش در عراق و سوریه است.

وی بعلاوه درباره برنامه دولت آمریکا برای هدف قراردادن و ترور تعداد بیشتری از فرماندهان محور مقاومت گفت: آمریکا به علت شکست پروژه اش در منطقه در وضعیتی سردرگم و بی ثبات واقع شده است. این پروژه توطئه چینانه را محور مقاومت خنثی نموده است. از سوی دیگر قدرت فزاینده این محور احتمالا آمریکا را بر آن می دارد که در هر لحظه به انجام اقدامات تروریستی سوق یابد و بعضی از رهبران محور مقاومت را هدف قرار دهد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1683

به "آمریکا در حال اعتماد مجدد به سازمان های تروریستی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا در حال اعتماد مجدد به سازمان های تروریستی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید