شروع طرح فعالیت کمیته های بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان

به گزارش کلوب آگهی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: طرح فعالیت مشترک کمیته های بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان همزمان با نوروز 99 شروع شد.

شروع طرح فعالیت کمیته های بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان

لذت بخشترین تجربه سفر را با آژانس دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش از،فریدون الهیاری مدیر کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان اصفهان گفت: با توجه به متفاوت بودن برنامه های نوروزی سال جاری نسبت به سال های قبل بدلیل شیوع بیماری کرونا، کمیته های نظارتی، بهداشتی، هدایت و امنیت ستاد سال جاری فعالیت خواهند داشت.

فریدون الهیاری اضافه کرد: در این زمینه کمیته های امنیتی و بهداشت در قالب ایستگاه های امنیت و سلامت در شش محور ورودی استان اصفهان استقرار یافته و با پایش سلامت سرنشینان خودرو های ورودی به استان در صورت احتیاج توریستانی که مشکوک به بیماری کرونا هستند به مراکز قرنطینه انتقال می دهند.

او گفت: همچنین ستاد های سفر شهرستان اصفهان با استقرار در چهار محور ورودی شهر اصفهان، هدایت های لازم رادر کنار خدمات بهداشتی به خودرو های ورودی به شهر اصفهان ارایه می نمایند.

الهیاری اضافه کرد: کمیته های بازرسی ستاد سفر متشکل از کارشناسان ارشد معاونت توریستی این اداره کل و ادارات تعزیرات حکومتی، دادگستری، صنعت و معدن و تجارت، کار نظارت بر اماکن خدمات رسان عمومی در شهر را در راستای ارایه خدمات به شهروندان در ایام حساس کنونی و همچنین بازرسی از واحد های اقامتی و پذیرایی را مبنی بر عدم پذیرش توریست به انجام می رساند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 648

به "شروع طرح فعالیت کمیته های بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح فعالیت کمیته های بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید